середа, 1 червня 2011 р.

[День Третій]

   По-перше, вітаю всіх з першим днем літа. Не знаю наскільки це привід для вітань саме для вас, особисто я ненавиджу цю пору.
   Сьогодні я трохи запізнилась, хвилин на 10. І взагалі була якимось зомбіком, по іншому не скажеш, бо дуже погано виспалась, і першу половину дня пам'ятаю дуже погано, от, наприклад, сиджу зараз і намагаюсь згадати з якої гри ми починали наші заняття.
   Згадала! Ми називали риси, якими має бути наділений підприємець, але не просто риси, а на ту букву, на яку починається ім'я, мені поталанило, бо я як і Аня, так і Нюта, мені було легше.
   Потім трохи побігали намагаючись привітатися різним способом з більшою кількістю народу: спочатку потисканням руки, потім плечем до плеча, потім каблуком. Всі весело бігали, тільки Тарас М був дещо агресивним і непогано вдарив мене своїм плечем, Павло просто стояв на місці (схитрував), але до нього підійшов кожен, намагаючись виграти, а Вітя просто ховався від всіх під столом, чи втікав.
   Потім ми знову сіли за електронні підручники, "загрузили" свій архів і мене чекав приємний сюрприз, всі записи, які, на мою думку, були загублені, чудовим образом відтворилися.
   Сьогодні виявився перший мінус електронного підручника, він виявляється дуже важкий, і дуже тормозить роботу всього комп'ютера.
   В темі 3 цього підручника ми знайшли два приклади, які треба було відтворити: "Дослідження бізнес-ідеї" та "Анкета для респондентів".
   Тобто треба було обрати дві найбільш влучніші ідеї і спочатку їх охарактеризувати, а потім скласти опитувальну анкету, щоб дослідити влучність ідеї.
   Ми з Юлею розподілили роботу по рівну: вона описувала наші ідеї, а я придумувала запитання для опитувальника.
   Наші ідеї - це Екскурсійне Бюро та Група Продовженого Дня (Тетяна Георгіївна подала нам таку ідею, в нас в школі існує група продовженого дня, але лише до четвертої години, і більшість батьків цим не задоволені, ми би могли сидіти з дітками за гроші до восьмої години).
   Так як я погано спала мені було трохи важкувато включати фантазію, і багацько питань я вже доробляла при виконанні. так що планування пройшло достатньо кисло.  
   Потім за допомогою GoogleDocs ми почали створювати опитувальники, це виявилось напорядок легше. Так як я створювала два опитування: один для Екскурсійного Бюро, другий для Групи продовженого дня, то ми з Юлею розділили роботу. Вона створювала опитування для Екскурсійного Бюро, я для Групи продовженого дня.
   Також Тетяна Георгіївна показала нам, як створювати опитування у Microsoft Office Word'і. Це виявилось трохи важчим, ніж у Google, що тільки підвердило те, що в інтернеті працювати більш зручніше, тим паче, що прогрес не стоїть на місці. Ну, це звичайно за умови, що швидкість інтернету дозволяє.
   Потім, в нас була маленька перерва, але ми так запрацювались, що витратили її половину, щоб доробити опитування, не остаточно, але більш-менш.
   Сьогодні відзначився Вітя, він послідував нашому прикладу і приніс печива до кави, а Тетяна Георгіївна здається вирішила витратити на нас усі цукеркові запаси.
   Взагалі, ми всі дуже здружилися, тому що раніше з хлопцями паралельного класу я майже не спілкувалася. Правда наші однокласники нас зплагіатили, чи просто ідеї збіглися, але було дуже прикро. А ще один наш однокласник Льоня сьогодні не з’явився взагалі, і Діанці треба було робити все самій. Правда зізнаюсь, що роботи сьогодні було забагато, і тому часу допомогти їй зовсім не було, ні в кого. Але вона дуже добре справлялася сама, що не викликає в мене нічого крім захоплення.
   Після кави ми завершили опитувальники. От мій опитувальник. Але з шаблоном воно не хотіло показувати опис ідеї, тому ми це хіба що завтра зробимо окремим документом.
   Думаю це дуже цінний досвід, особливо після того, як ми побачили, як GoogleDocs усе це гарно аналізує. От приклад аналізу отриманних данних, але це трохи забігаючи вперед.
   Після створення опитування, тобто "виконануємо", за нашою послідовностю є "перевірямо". Цього разу періряли не ми, а інші. Кожен проходил опитування інших і вказував на помилки. Так, звичайно, вийшла і статистика.
   Потім ми вилучили аналіз отриманних даних. І почали створювати wikiаккаунти та wikiсторінки. Свої правда. Але на це в нас було менше півгодини, тому ми лише їх створили, розмістили там категорії, завантажили шаблон та коротко написали про місце навчального закладу.
   Взагалі, чомусь сьогодні було важко. Ну, важче, ніж учора чі позавчора. Чому не знаю. Ми з Юлею розмірковували над цією темою, і вона висловила думку, що це лише перевтома від комп’ютеру від незвички. Можливо. Але ж я працюю за комп’ютером багато, і чомусь втомилась так само, як вона.
   Знання отримані сьогодні певно були більш кориснішими і мозок намагається все запамятати. У GoogleDocs'і зручно працювати та зберігати документи, бо з моєю розсіяністю я їх дуже часто гублю на компютері. Wikiсередовище - тце просто мега. Тому що зараз туди звертаються по будь-що, це, здається, центр усієї інформації. І це доможе будь-де і у будь-чому.
    День важкий. Боюсь, що далі буде ще тяжче. Але так як я заядлий оптиміст - будемо сподіватися на краще. 

Немає коментарів:

Дописати коментар