четвер, 2 червня 2011 р.

[День Четвертий]

   Сьогодні я спізнилася на 15 хвилин, якраз пропустила розминку. І загадковим чином знову не виспалася.
   Тетяна Георгіївна зразу нас попередила, що день буде ще важчим, ніж учора. Забігаючи вперед хочу це спростувати, і сказати, що було не важче, ніж вчора. Але втомилися дуже сильно в мене навіть не має ні сил, ні бажання багато писати, навіть взагалі писати.
   З самого початку ми почали у GoogleDocs'і аналізувати конкурентів.
   Кожного дня ми вдосконалюємо свої вміння у GoogleDoc'і, наприклад, якщо минулого заняття ми працювали з "формами", то сьогодні працювали з "таблицями". Тим паче, це дуже зручний сервіс. Наприклад, я сьогодні дуже втомилась, і поскорше побігла додому, щоб встигнути ще підготуватися до фотокурсів, а вдома мені доступні усі документи, з якими ми працювали у школі. Знаючи такий сервіс я вже навряд буду користуватися Word'ом, Exsel'ем та PowerPoint'ом.
   Але щось я троха з’їхала з теми. Почали аналізувати конкурентів за різноманітними хар-ками (наприклад, доступність, ціноутворення, популярність, тощо).
   Потім послідував SWOT-аналіз та SWOT-матриця на основі аналізу. Так, як обсяг роботи достатньо великий, то ми з Юлею не встигали і розподілили роботу, я взяла на себе аналіз, вона матрицю.
   Хочу вказати ще один плюс GoogleDocs'a - якщо зробити спільний доступ до якогось певного документу, то можна його одночасно редагувати з двох, трьох чи навіть більше комп’ютерів.
   Ця властивість дуже допомогла нам у роботі.
   У SWOT-аналізі ми вказували сильні та слабкі сторони нашого підприємства, можливості та загрози (ми усе таки займаємось екскурсійним бюро).
   SWOT-матриця була просто узагальненим варіантом, легшим для сприйняття.
   Сьогодні кавову перерву разом з Тетяною Георгіївною та Віктором Януаровичем спонсорувала Діанка. Вона принесла нам мою улюблену молочну Марію та печиво у виді звіренят. Дуже їй дякую. А вчителя підготували ще цукерок та теж дуже смачне двохкольористе печиво. Як вони про нас дбають. Це дуже мило. х)
    Після перерви ми доробляли наші документи, тому що всім хотілося зробити все естетично гарно, з можливостями Exsel'я, але у всьому є свої мінуси, так, наприклад, GoogleDocs не здатен на вертикальний текс або на форматування ячейок.
    Поки я не пішла далі - Тетяна Георгіївна попросила нас під час рефлексії вказати, що нового ми дізналися про свої ідеі під час аналізування.
   Ми дізналися, що не дивлячись на низьке розповсюдження нашої ідеї конкуренція достатньо висока, що тільки допоможе нам у майбутньому. Тому що завдяки їй туристична промисловість нашого міста лише піде уверх, що допоможе у майбутньому і нам, і нашому місту. Також ніяке екскурсійне бюро не проводить екскурсій підземеллями, а наше бюро - так, повірте це дуже цікаво.
   Їдемо далі х). Ділі на сайті wiki.iteach ми почали створювати сторінку свого підприємства, роздивилися коментарі, які ми залишили один одному до аккаунтів. Сторінка нашого підприємтва отут. На жаль це все, що ми встигли зробити.
   Під кінець ми вже завантажили фотографії і шкиденько за рефлексію, бо біли дуже втомлені.
   До речі, на сторінці нашого майбутнього підприємства є аналіз конкурентів, SWOT-аналіз та SWOT-матриця, якщо буде бажання подивитись.
   Взагалі день дуже напружений, я би не сказала, що він був тяжкий... він був дуже виснажливий.
   Далі все важче та важче, але ми витримаємо!
   Точно витримаємо))) 

1 коментар:

  1. Аня, а погодься, що класно ми так потрошку збираємо всі документи нашої бізнес-ідеї, накопичуємо знання. Я теж вчуся разом з вами, пробую. І це цікаво:)
    Звичайно, витримаємо!!! Я вірю в нашу дружню команду!:)

    ВідповістиВидалити