четвер, 9 червня 2011 р.

[День дев'ятий]

Почну допис з маленької творчості. Тетяна Георгіївна вирішала розбавити нашу цікаву, але все ж таку суху офісну роботу, поетичною хвилиною. Нам задали скласти 3 вірша (можливо було і більше, але муза сьогодні до мене, на жаль, не завітала) у стилі сенкан. Він складається особливою схемою, якщо вона вас зацікавить, то я можу потім викласти. Писати його легко, бо це верлібр.

Заняття .
Пізнавальне, цікаве. 
Працювали, дізнавались, вдосконалювались. 
Вік живи - вік учись. 
Праця. 

Бізнес-ідея. 
Геніальна, проста. 
Придумали, опрацювали, представляємо.
Добре роби - добре і буде!  
Старанність. 

Практика. 
Весела, але відповідальна. 
Розважались, працювали, відпочивали. 
Сьогоднішню роботу на завтра не відкладай. 
Проект.

   А тепер мені треба написати нормальний допис, тому що я останнім часом дуже круто розлінувалась. І мої дописи стають все коротшими та коротшими.
   Сьогодні останній день роботи. Завтра ми будемо лише представлять свої бізнес-плани перед широкою аудиторією однокласників, вчителів, адміністрації. Тетяна Георгіївна пообіцяла навіть засняти нас на відеокамеру, тому завтра ми всі будемо гарні, ну, чи просто такі як завжди (але усе одно гарні)).
    Замість розминки ми просто просили у пластмасово-резинової золотої риби по одному бажанню (блін, а в казці було 3). Я попросила охоти до праці, ну, чи відсутності ліні, здається трохи допомогла.
   Всі зразу почали працювати, а без черги пішла зробила собі кави, бо останнім часом не висипаюсь. Як думаєте, може просто раніше лягати?
   Основна робота за сьогодні була головна презентація, яка сувміщала у собі все, що ми робили за ці вісім днів. Маркетингова стратегія, SWOT-матриця та SWOT-аналіз, орагнізаційна структура, бюджет реклами і стратегія початку, тощо.
   Робили ми її вже в улюбленому і звичному GoogleDocs'і. Дійсно до нього за весь цей час я звикла найбільше. Тепер коли однокласники надають перевагу MicrosoftOfficе'ним програмам, керуючись словами: "Ми до нього звикли, там класні спецефекти" - я їх не розумію, як не намагаюсь.
   І як завжди з Юлею ми робили її у спільному доступі. 18 слайдів поділити на два. Хоча нє, Юля обробляла трохи більше інформації, я більше займалась оформленням. Тільки от логотип мені наш не подобається, хоча може я його до вечора відредагую і зроблю з ним дещо нормальне.
   Завершували вікі-сторінки: і наші, і підприємства. Хоча зізнаюся там теж більше працювала Юля. Мені навіть соромно. Нє, рибка точно не спрацювала.
   В класі знову було шумно, хтось навіть намагався включити музику, але ми з Юлею наїхали на того бідоську. А ще Павло знову звав свого уявного друга. Коли я знову не витримала і на нього зірвалася він начебто припинив.
   Завтра приходимо раніше, готуємо виступ, тому що Тетяна Георгіївна змусила мене запросити нашу класну керівничку, кажучи відверто вона відмовляла мене йти на цей проект. Я людина безвідповідальна, соня та трохи бешкетлива, а Тетяна Георгіївна попередила її, що проет досить важкий та відповідальний. Ха, вона думала, що я не спораюсь!
   Сподіваюсь, що я їй завтра доведу, що вона помилялась щодо мене, і навіть побачить що наша група краща х)))
   Яка я скромна.

2 коментарі:

  1. Бажаю Тобі завтра гарно представити свій проект! Інколи варто себе трохи похвалити. Занижена самооцінка заважає розвиватися. Мені цікаво було читати твій блог, хоч признаюся Тобі чесно, я люблю читати коротші розповіді! Це велика майстерність, вміти лаконічно виражатися... Сподіваюся, що цей курс змінить Тебе, а отже і відношення до Тебе. Шкода, що не можу завтра у Вас бути, бо сиджу на екзамені. Щиро вболіваю за всю Вашу групу!
    З повагою - Віра Дмитренко, СЗШ №7 м.Стрий

    ВідповістиВидалити
  2. Аня, я дуже шкодую, що Ольга Володимирівна не побачила ваш з Юлею виступ!:)
    Це було неперевершено!

    ВідповістиВидалити