пʼятницю, 10 червня 2011 р.

День десятий

   От і все. З однієї сторони, ми вже вільні, більше не треба буде вставати у дев'ятій ранку, а з іншої - блін, що ж ми будемо робити далі, адже наш улюблений проект вже закінчений.
   Ну, нарешті, в класі панує тиша. Навіть дивно.
   Прийшли ми з Юлею у десятій годині і зразу почали передивлятися наші презентації та вікі-сторінки, звичайно знайшли там декілька помилок, і дуже постаралися всі їх виправити.
   Потім спробували презентувати нашу роботу біля проектора, тут у нас виникла найбільша конфліктна ситуація, яка майже не закінчилась фатальністю (ну, сваркою та зірванням проекту). просто перед публікою я досить погано виступаю, але, нахаба, вирішила додати пару своїх слів у Юлін виступ.
    Я зрозуміла, що ми з неї двоє неправі, пішла зробила їй кави, ми з нею усе обговорили, пішли до спільного виконання проблеми і сварка зірвалася.
   У 12 годині прийшла директор нашої школи і почалось. Вчора під час жеребкування ми витягнули номер 4 з 5. Попереду було багато часу, а Юля, як головний оратор починала нервуватись, дивлячись на смутні виступи попередників. Коли ми вийшли, я вже думала, що все зірветься. Але Юляська виступила просто неймовірно. Я завжди знала, що вона розумничка. Молодець просто!
   Директор навіть не найшла, що покритикувати, а лише дала нам кілька порад щодо реалізації.
   Більше всього не сподобалась ідея Тараса і Павла, але мені їх було навіть не шкода (я не жорстока, просто вони нас вже дістали, і тим що вкрали нашу ідею, вона і так була провальна, ну, і гуканням "Катюша!" увесь голос).
    Останнє, що я хочу сказати - це дякую.
   Дякую нашому улюбленому фасілітатору.
   Дякую улюбленому вчителю інформатики.
   Дякую нашим однокласникам.
   Дякую учням з паралельного класу.
   Дякую Юлі.
  

2 коментарі:

  1. Вітаю, Аня!!!
    Дійсно, ваш виступ з Юлею був сьогодні переконливим і бездоганним. Але це й не дивно, ви ж досить старанно виконували усі завдання курсу і тепер мали можливість продемонструвати те, що було накопичено за ці дні. І тому, звичайно, я теж з радістю хочу подякувати вам за це:)
    Павло і Тарас теж непогано, на мою думку, виступили. Адже головний їхній результат - це отримані під час курсу знання. А знання у них виявилися досить міцними, на запитання вони відповідали гідно і відверто. І у технологіях "плавають" досить впевнено. А щодо ідеї - є куди рости!!! :) Впевнена, що у кожного із вас попереду успішний шлях, надійне майбутнє.
    Від щирого серця бажаю тобі теплих канікул і веселого літа! Сподіваюсь на подальше спілкування в реальному і віртуальному житті! УСПІХІВ!!!

    ВідповістиВидалити