вівторок, 7 червня 2011 р.

[День сьомий]

Не повірите з чого ми почали день, ми вчилися хитрувати, ну, а попростому - брехати. Ми розказували один одному декілька речей, а потім мали визначити, що правда, а що брехня. Мене розкусили зразу, але я не дуже засмутилась.
Ми почали розробляти рекламну листівку, придумувати слоган, створювати логотип. На листівку ми витратили дуже багато часу. Спочатку підбирали фотографії, потім створювали логотип, потім розміщували текст так, як треба. Це дуже вимотує.
Потім треба було загрузити цей документ (звичайний вордовський, тому що GoogleDocs не сприймає картинки, та ще в Publisherовські документи) в Scribd через аккаунт Facebook'у. У той час (у прямому сенсі, тому що я дійсно приблизно годину) поки я намагалась нарешті загрузити нормально документ, Юля займалася сайтом нашого підприємтсва.
У той час коли я вся на нервах в сотий раз завантажувала документ у Scribd ці [censorship] дратували та діяли на нерви здається не тільки мені. Вони гукали на весь клас та не давали спокійно працювати... нікому.
Я думаю в подальшому подібних проблем не буде, ну, тобто ми не будемо з ними стикатись.

1 коментар:

  1. Аня, хочу подякувати за твою наполегливість! Чудова робота рекламної листівки! А як її вставити у блог обов"язково придумаємо щось!
    Удачі і успіхів завтра!!!

    ВідповістиВидалити